Bakterie występują wszędzie…

Bakterie występują wszędzie…

Można je spotkać w ziemi, w innych organizmach, na lodowcach Antarktydy i w pobliżu podwodnych wulkanów, nawet w elektrowniach atomowych. Są też w jogurtach! Czy więc, bakterie mogą być dobre? Czy może bakterie są złe i powodują różne choroby? A jak się rozprzestrzeniają i dlaczego zakrywamy usta ręką gdy kaszlemy? Czy reguła 5 sekund się zawsze sprawdza? Odpowiedzi na te […]

Urodziny to wyjątkowy czas dla każdego z nas. Powinniśmy świętować ten dzień w przyjaznej i ciepłej atmosferze, tak jak zrobiła to klasa III w dniu urodzin jednego z uczniów. Nie zabrakło prezentów, laurek, balonów i zabaw. Był również tort. Krystianie, niech każdy dzień będzie dla Ciebie małym świętem, pełnym miłości, radości i szczęścia! 

Walentynki w klasie 1

Walentynki w klasie 1

  Szkoła to nie tylko nauka i praca. To także wychowanie, z którym wiąże się zabawa i integracja Takie cele miały organizowane w naszej klasie Walentynki. Czerwone serduszka otaczające nas, zachęcały do tego, aby w tym dniu wyrazić swoje uczucia i powiedzieć coś miłego osobom, które lubimy, kochamy i szanujemy. Zadbajmy jednak o to, aby Święto Walentynkowe nie trwało tylko […]

Walentynki w klasie 2

Walentynki w klasie 2

Walentynki w naszej klasie, to dzień pełen radości, uśmiechów i drobnych gestów życzliwości. Działo się dziś u nas. Bodźców sensorycznych dostarczyły nam warsztaty z owocem granatu w roli głównej. Następnie wspólnie przy znanych melodiach o miłości przygotowaliśmy drzewo przyjaźni, która jest bardzo istotnym elementem składowym w naszej klasie.

My też segregujemy!

My też segregujemy!

  Klasa I podczas ostatnich zajęć doskonaliła wiadomości dotyczące segregacji śmieci oraz poznała „drogę” segregowanych odpadów…. ale dlaczego to takie ważne? – od tego właśnie rozpoczęła się „burza mózgów”. Uczniowie podawali swoje pomysły, a następnie wysłuchali historię dotyczącą odpadów, które trafiają do odpowiednich koszy i tego, co się z nimi dzieje na dalszych etapach. A co z tego powstało? Coś […]

Czytanie wrażeniowe

Czytanie wrażeniowe

Jakie emocje wywołuje czytanie książek? Dziś nasi drugoklasiści sami tworzyli klimat opowieści poprzez wyrażanie emocji, gesty, ruch, dopowiadanie słów. Przeżywanie tekstu przedłużyliśmy za pomocą ekspresji plastycznej, rozmowy i dramy, w których uczniowie wcielili się w rolę bohaterów czytanego tekstu. Chodziło o to, aby pozostawić w dziecku wiele wrażeń.

Skip to content